- access_time
Zmysłowa elegancja w letniej odsłonie – wiosenna kampania marki Iva Hoppe
Subtelne desenie, wysokogatunkowe tkaniny i kobiece kroje
Wiosenna kolekcja marki Iva Hoppe stawia na klasykę i elegancję, nie bojąc się jednocześnie nietuzinkowych, współczesnych nawiązań. W oryginalnej, czarno-białej sesji kreacje prezentuje modelka Klaudia Wróbel.
Najnowsza kolekcja marki Iva Hoppe – wiosna/lato 2015 – to subtelne połączenie zmysłowej kobiecości z klasyczną elegancją. Nietuzinkowe zestawienia zwiewnych jedwabi i wysokogatunkowej skóry dodają stylizacjom oryginalności i indywidualnego sznytu. Nie przypadkowo twarzą kolekcji została znana modelka Klaudia Wróbel, prywatnie partnerka muzyka Radzimira Dębskiego, znana z oryginalnych interpretacji kanonu klasyki mody.
W prezentowanej kolekcji dominują naturalne, wysokogatunkowe materiały – jedwabie, skóra, wełna. Elegancka, stonowana paleta odcieni przełamana została kontrastującą fakturą materiałów. Zestawienie grubych splotów z gładkimi elementami, jedwabiu ze skórą, tworzy kreacje ciekawe – z jednej strony klasycznie kobiece, z drugiej – nawiązujące do współczesnej estetyki miejskiej elegancji.
https://emagma.pl/trendy/560-zmyslowa-elegancja-w-letniej-odslonie-wiosenna-kampania-marki-iva-hoppe#sigProId653ebc6d51
Intymna, minimalistyczna sesja zdjęciowa podkreśla grę prostych deseni ze zmysłowymi krojami kreacji projektu Hoppe. Autorem wysmakowanych fotografii jest Robert Zuchniewicz, absolwent praskiej FAMU, współpracujący na co dzień m. in. z magazynami: „Elle", „Twój Styl", „Fluid", „Life Style". Widziana jego okiem kolekcja to zmysłowe spojrzenie na współczesną kobiecość. Makijaż został wykonany przez Adriana Świderskiego, jednego z najbardziej rozchwytywanych polskich wizażystów, ścisłego współpracownika Dody.
Partnerami sesji byli: Inglot, Red Rubin oraz Salon optyczny Moko61/www.moko61.com