- access_time
On how to be creative and not get mad
Kolekcja została zatytułowana „On how to be creative and not get mad”. Myślą przewodnią było stworzenie „anty-mundurka” do pracy. Jest to zestaw ubrań do noszenia w różnego typu sytuacjach zawodowych i momentach pracy twórczej. Powstanie kolekcji poprzedziła analiza rytuałów związanych z pracą. Ubiór może wpływać na sposób pracy i odzwierciedlać związane z nią stany emocjonalne.
Niezwykłą, eklektyczną kampanię kolekcji stworzył Karol Grygoruk.
Narracyjne, humorystyczne rysunki pojawiające się na nadrukach zaprojektowała Caitlyn Carlisle – ilustratorka z Chicago, znana m.in. ze współpracy z Missoni.
W kolekcji wykorzystano najwyższej jakości tkaniny, takie jak: japoński denim, włoski techniczny poliester, wełnę dziewiczą z wzorem Gingham, pasiastą kreszowaną bawełnę i hiszpański dżersej z bawełny organicznej. W części ubrań tkaniny zostały połączone na zasadzie patchworku.
https://emagma.pl/trendy/1490-on-how-to-be-creative-and-not-get-mad#sigProIda9358bcbdd
Foto: Karol Grygoruk / SHOOTME Visual Artists
Modelka: Sylwia Butor / Division
Make-up: Polka Dźwigała
Włosy: Klaudia Jaśpińska