On how to be creative and not get mad
  • access_time

On how to be creative and not get mad

Kolekcja została zatytułowana „On how to be creative and not get mad”. Myślą przewodnią było stworzenie „anty-mundurka” do pracy. Jest to zestaw ubrań do noszenia w różnego typu sytuacjach zawodowych i momentach pracy twórczej. Powstanie kolekcji poprzedziła analiza rytuałów związanych z pracą. Ubiór może wpływać na sposób pracy i odzwierciedlać związane z nią stany emocjonalne.

Każda z sylwetek kolekcji jest żartobliwą impresją na temat różnych sytuacji zawodowych, etapów pracy twórczej i emocji: „Pisanie maili w łóżku”, „Konferencja na Skypie”, „Prace biurowe”, „Gala networkingowa”, „Załatwianie spraw na mieście”, „Business lunch”, „Deadline”, „Dzisiaj tylko jedno spotkanie”, „Muszę się skupić”, „Potrzebuję przerwy”, „Jedyna dziewczyna w zespole”, „Za dużo pomysłów”. Kolekcję można czytać jak opowieść o kobiecie, która zamiast maskować swoje odczucia i nastroje, które praca wywołuje, obnosi się z nimi – wybierając odpowiadające im ubrania. Jest to gra ze stereotypowymi radami z kolorowych magazynów, jak należy ubrać się do pracy.

Niezwykłą, eklektyczną kampanię kolekcji stworzył Karol Grygoruk.
Narracyjne, humorystyczne rysunki pojawiające się na nadrukach zaprojektowała Caitlyn Carlisle – ilustratorka z Chicago, znana m.in. ze współpracy z Missoni.
W kolekcji wykorzystano najwyższej jakości tkaniny, takie jak: japoński denim, włoski techniczny poliester, wełnę dziewiczą z wzorem Gingham, pasiastą kreszowaną bawełnę i hiszpański dżersej z bawełny organicznej. W części ubrań tkaniny zostały połączone na zasadzie patchworku.

Foto: Karol Grygoruk / SHOOTME Visual Artists
Modelka: Sylwia Butor / Division
Make-up: Polka Dźwigała
Włosy: Klaudia Jaśpińska

(0 głosów)
close

Zapisz się do naszego Newslettera i Bądź na bieżąco!

Otrzymasz regularnie informacje o aktualnych trendach i ciekawych wydarzeniach ze świata mody.

Sprawdź naszą politykę prywatności i warunki użytkowania
Możesz wypisać się z listy e-mail w dowolnym momencie.