Anna Cichosz / ReBellious
Kolekcja pret-a-porter, dedykowana jest odważnym i seksownym kobietom, mającym świadomość piękna swojej płci. Jednocześnie kolekcje są bardzo praktyczne i znakomicie sprawdzają się w trakcie aktywnego dnia właścicielki.
Śledząc świat mody nieustanie słyszymy o nadchodzących i obowiązujących trendach. W każdym sezonie pojawia się nowa stylistyka, przy czym niektóre trendy z wcześniejszych lat nadal są aktualne i będą święcić triumfy jeszcze przez kilka sezonów. Jak się w tym wszystkim połapać? Co jest jeszcze hot, a co już passe? Jakie trendy w tym sezonie odchodzą w zapomnienie?
Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w dziale TRENDY. W tym miejscu możecie zapoznać się z poradami i wskazówkami „na tu i teraz”. Zobaczycie co można znaleźć aktualnie w sklepach, dowiecie się po co sięgać na zakupach, w jakie ubrania warto inwestować swoje pieniądze, a co powoli należy chować na dnie szafy. Dodatkowo, w serii trendy w makijażu, dowiecie się jakie obowiązują kolory oraz jaki make-up jest teraz na topie. Nie zabraknie tu także informacji na temat nowych fasonów, rozwiązań modowych, a także kolekcji limitowanych.
Kolekcja pret-a-porter, dedykowana jest odważnym i seksownym kobietom, mającym świadomość piękna swojej płci. Jednocześnie kolekcje są bardzo praktyczne i znakomicie sprawdzają się w trakcie aktywnego dnia właścicielki.
W kampanii jesień-zima 2015/16 PRIMAMODA stawia na stuprocentowe kobiety - silne, odważne, a jednocześnie zmysłowe i sensualne. Top trendem nadchodzącego sezonu jest rubinowa czerwień, która w kolekcji PRIMAMODA pojawia się w wielu odsłonach. Od zamszu, przez skórę licową, lakierowaną, aż po hit sezonu - motyw skóry węża.
W sezonie jesień-zima 2015 Medicine kontynuuje podział na trzy linie stylistyczne. Pierwsza propozycja – linia casual odwołuje się do aktualnie najpopularniejszego trendu – artystycznych klimatów lat 70. i nosi sugestywną nazwę BOHEMIAN.
Marka zaangażowała do współpracy przy tworzeniu kampanii jedne z najgorętszych nazwisk w modelingu bieżącego sezonu – Zosię Nowak oraz Adama Kaszewskiego. Sesja odzwierciedla kolorowe i aktywne życie młodych ludzi, pozytywnie spędzających czas w miejskiej przestrzeni. Założenia jesiennej kolekcji Diverse również osadzone są w urbanistycznym klimacie i miejskim stylu życia.
Kolekcja "Zero grawitacji" to jak otrzymanie biletu do innego świata, która zmienia perspektywę patrzenia na fryzjerstwo.
Marka Lee® od lat tworzy dżins, który pozwala wyrazić siebie – zarówno poprzez wygląd, jak i kreatywność. Nowa kampania Move Your Lee® na sezon jesień/zima 2015 jest pełna energii i optymizmu, a jej myśl przewodnią stanowi celebracja wolności, jaką daje idealna para dżinsów.
Najnowsza sesja marki FEMESTAGE Eva Minge prezentuje kobiecość w tajemniczym, intrygującym i niedopowiedzianym wydaniu. Bohaterką jesienno-zimowej kampanii została już po raz drugi Julia Banaś, a towarzyszą jej Edyta Strzeszewska i Paulina Bogdańska.
Najnowsza kolekcja „Don’t kiss me” na jesień/zimę 2015-2016 zainspirowana została twórczością Claude Cahun (1894-1954) – francuskiej artystki eksperymentującej z granicami tożsamości płciowej.
ILLESTA powstała w 2013 roku z miłości do sztuki i inspiracji miejskim stylem życia. Marka szyje wielofunkcyjne ubrania dla zabieganych kobiet - ubierając je od świtu do wieczora, tak, że nigdy nie czują się przebrane, a zawsze wyglądają fantastycznie. Stąd też nasze hasło - Stay Simple. Be Awesome.
Sezon jesień-zima 2015 w kolekcji Unisono przywita nas miękkimi dzianinami, jedwabnymi sukienkami w stylu popularnego boho oraz dżinsem w nowej odsłonie, którą pokocha Twoja szafa!