Gotowi na wiosnę? Oodji z pewnością tak!
Pełno kolorów, kwiatów i mnogość barw – czyli wszystko to, co będzie modne w tym sezonie.
Śledząc świat mody nieustanie słyszymy o nadchodzących i obowiązujących trendach. W każdym sezonie pojawia się nowa stylistyka, przy czym niektóre trendy z wcześniejszych lat nadal są aktualne i będą święcić triumfy jeszcze przez kilka sezonów. Jak się w tym wszystkim połapać? Co jest jeszcze hot, a co już passe? Jakie trendy w tym sezonie odchodzą w zapomnienie?
Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w dziale TRENDY. W tym miejscu możecie zapoznać się z poradami i wskazówkami „na tu i teraz”. Zobaczycie co można znaleźć aktualnie w sklepach, dowiecie się po co sięgać na zakupach, w jakie ubrania warto inwestować swoje pieniądze, a co powoli należy chować na dnie szafy. Dodatkowo, w serii trendy w makijażu, dowiecie się jakie obowiązują kolory oraz jaki make-up jest teraz na topie. Nie zabraknie tu także informacji na temat nowych fasonów, rozwiązań modowych, a także kolekcji limitowanych.
Pełno kolorów, kwiatów i mnogość barw – czyli wszystko to, co będzie modne w tym sezonie.
Wyrusz z nami w podróż do dzikiej, plemiennej Afryki razem z najmodniejszymi akcesoriami z kolekcji PARFOIS SS16.
Na wiosnę marka FEMESTAGE Eva Minge zabiera nas w podróż do słonecznego Miami rodem z lat 70-tych. Wysokie palmy, willa z basenem, luksusowy jacht i promenada Miami Beach stały się tłem najnowszej sesji FEMESTAGE Eva Minge. Julia Banaś, która po raz trzeci została twarzą kampanii, tym razem wcieliła się w postać wyzwolonej kobiety uosabiającej piękno, elegancję i niezależność.
Medicine w sezonie wiosna-lato 2016 podzieliło kolekcję na trzy linie, które, choć nakreślają oddzielne historie i odpowiadają na różnorodne oczekiwania klientów, są spójne z modowym DNA marki.
Marka Nessi obecna jest na rynku już prawie 10 lat. Przez ostatnią dekadę zmieniało się wszystko. Zwłaszcza kobiety. Dzisiaj nie ma chyba na polskim rynku producenta, który byłby tak uważny w obserwacji płci pięknej. Bo czy można dzisiaj pogodzić potrzeby kobiet z ich marzeniami i wygodą?
Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami, czas poznać gorące propozycje Joanny Kruczek. A te są niebanalne. Tak jak niebanalna jest kobieta według projektantki, która je nosi.
Każdego roku czołowi styliści, artyści i innowatorzy, czyli KMS California Global Style Council, spotykają się, by zdefiniować trendy na nadchodzący sezon. Tym razem zebrali się w światowej stolicy trendów – Londynie. Hasłem przyświecającym tworzeniu Kampanii na 2016 rok (rok, w którym marka obchodzi 40 lat istnienia na rynku) była innowacja: innowacyjni artyści, innowacyjne produkty i innowacyjne stylizacje.
Friday, to nowa wiosenno-letnia propozycja od marki FEMESTAGE, która zdecydowanie różni się od pozostałych linii Daily, Party i Office. Projektanci marki postanowili uzupełnić garderobę swoich klientek o mniej oficjalne, bardziej casualowe modele, w których poczują się one swobodnie i komfortowo.
Gradient to krok, stopień - symbolizuje przejście, zmianę. To przejście jest głównym akcentem w kolekcji Filip Galas FREEHAIR TEAM.