Spadiora porusza: kampania wizerunkowa 2021
  • access_time

Spadiora porusza: kampania wizerunkowa 2021

„Kobieta nie tyle podąża za zmianą, co samą ją kreuje, jest zmianą" Jest mi niezmiernie miło przestawić najnowszą kampanię wizerunkową marki SPADIORA.

To właśnie będącym nieustannie w ruchu, kobietom zadedykowana została druga już sesja wizerunkowa Spadiora, która odbyła się 5 lipca w studio Daylight. Sesja marki, która tworząc jedwabne apaszki z misją nie boi się mówić o sprawach trudnych, często niewygodnych, takich, które jeszcze do niedawna byłyby bagatelizowane czy zamiatane pod dywan. Byłyby, gdyby nie zmiana. Gdyby nie my same.

Apaszki pokazane są w ruchu, metaforycznym manifeście kobiecości! One, podobnie jak kobiety kochają ruch. Wiatr dodaje im niesamowitej siły i pozwala jeszcze piękniej opowiedzieć historie zamknięte w kawałku jedwabiu. Twarzą kampanii jest aktorka młodego pokolenia Mila Jankowska („25 lat niewinności. Sprawa Tomka Komendy” „Rojst ‘97”). Po godzinach eteryczna, lecz emanująca siłą joginka. Wybór modelki? Zdecydowanie nieprzypadkowy! Wystarczy spojrzeć na zdjęcia.

A te są świadectwem kobiecej siły wykonane przez niesamowicie utalentowaną i równie nagradzaną parę fotografików – Agnieszkę Kuleszę i Łukasza Pika, którym udało się uchwycić w kadrze ruch, nie pozbawiając go jego siły!

(1 głos)
close

Zapisz się do naszego Newslettera i Bądź na bieżąco!

Otrzymasz regularnie informacje o aktualnych trendach i ciekawych wydarzeniach ze świata mody.

Sprawdź naszą politykę prywatności i warunki użytkowania
Możesz wypisać się z listy e-mail w dowolnym momencie.