Na zawsze razem.  Umbro dyktuje warunki ulicznego stylu.
  • access_time

Na zawsze razem. Umbro dyktuje warunki ulicznego stylu.

Pochodząc z Manchesteru, którego ulice żyją futbolem, Umbro jasno określa styl, któremu kibicuje. Podwójne diamenty w logo stoją murem za wygodą i bezkompromisową odwagą w byciu sobą. Najnowsza kolekcja marki dobrze czuje się i idealnie współgra z ulicznym klimatem industrialnych dzielnic.

Nostalgiczne wspomnienie lat 90. z jednej strony, a zarazem kibicowanie na dobre i na złe ulubionej drużynie – takie jest dziś Umbro – jedna z najbardziej brytyjskich marek świata. W streetwearowym klimacie brandu dominuje trwający w najlepsze trend „big logo”, z którym kumplują się ulice.

Dobrych przyjaciół poznaje się po znaku Umbro.

Kolekcja, podobnie jak zdjęcia kampanii, najlepiej odnajduje się w otoczeniu betonowych kwadratów blokowisk, gdzie czas w towarzystwie zgranej ekipy odmierzany jest kolejnymi rozgrywkami ulubionej drużyny, której można kibicować na trybunach, na boisku i w pubie. Podobnie jak bracia Harold i Wallace Humphrey rozkręcali markę w 1924 roku w zaprzyjaźnionym pubie, tak i kumple spod znaku Umbro wiedzą, że warto trzymać się razem.

Umbro lubi autentyczność. Umbro ma wielu kumpli. Umbro pokazuje na czym polega gra w streetwear.

Tradycja sportowa widoczna jest w każdym detalu kolekcji, zarówno w bluzach, spodniach dresowych, jak obuwiu i akcesoriach. W końcu 95 lat wierności piłce nożnej zobowiązuje! Obecnie Umbro ubiera fanów marki na całym świecie a do tego ponad 60 drużyn, w tym takie światowe sławy, jak Everton, Westham United czy PSV Eindhoven.

(0 głosów)
close

Zapisz się do naszego Newslettera i Bądź na bieżąco!

Otrzymasz regularnie informacje o aktualnych trendach i ciekawych wydarzeniach ze świata mody.

Sprawdź naszą politykę prywatności i warunki użytkowania
Możesz wypisać się z listy e-mail w dowolnym momencie.