Trendy

Śledząc świat mody nieustanie słyszymy o nadchodzących i obowiązujących trendach. W każdym sezonie pojawia się nowa stylistyka, przy czym niektóre trendy z wcześniejszych lat nadal są aktualne i będą święcić triumfy jeszcze przez kilka sezonów. Jak się w tym wszystkim połapać? Co jest jeszcze hot, a co już passe? Jakie trendy w tym sezonie odchodzą w zapomnienie?
Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w dziale TRENDY. W tym miejscu możecie zapoznać się z poradami i wskazówkami „na tu i teraz”. Zobaczycie co można znaleźć aktualnie w sklepach, dowiecie się po co sięgać na zakupach, w jakie ubrania warto inwestować swoje pieniądze, a co powoli należy chować na dnie szafy. Dodatkowo, w serii trendy w makijażu, dowiecie się jakie obowiązują kolory oraz jaki make-up jest teraz na topie. Nie zabraknie tu także informacji na temat nowych fasonów, rozwiązań modowych, a także kolekcji limitowanych.

PRESKA: kolekcja Jesienny Sad

Tłem dla najnowszej kampanii marki PresKA stał się jesienny sad i nostalgiczna, pusta plaża. Poetyckie plenery stanowią idealne uzupełnienie jesiennych propozycji marki. Kolekcje PresKA to zawsze doskonałe , naturalne tkaniny najwyższej jakości oraz przemyślany krój.

Nowości od Nife – subtelne falbanki w biurowym wydaniu

Polska marka Nife po raz kolejny udowadnia, że moda biurowa wcale nie musi kojarzyć się z nudą i smutnymi uniformami. Charakterystyczny styl soft office w tym sezonie został wzbogacony o delikatne falbanki, które nadają kreacjom Nife lekkości i niezobowiązującego charakteru.

Wrangler z kolekcją White & Blue Logo

Rok 2017 jest dla Wrangler rokiem jubileuszowym. Marka obchodzi 70 lat istnienia i z tej okazji sięga po inspiracje do swoich dawnych kolekcji. Efektem są wyjątkowe linie ubrań dla kobiet i mężczyzn, które w świeży sposób reinterpretują odzież denimową i codzienną.

UBÓSTWIAJ KAŻDĄ CHWILĘ Z NAJNOWSZĄ KOLEKCJĄ „ADORE” OD MANIFIQ&CO.

Według marki Manifiq&Co. klasyka i ponadczasowość nigdy nie wychodzą z mody. Od 5 lat marka umacnia swoją pozycję na polskim rynku i dowodzi, że uniwersalne kroje, w połączeniu z dopracowanymi detalami są symbolem subtelności, szlachetności i kobiecości. Sezonowość kolekcji nie jest dyktowana tylko bieżącymi trendami, czy porami roku – twórczyni marki stawia na inspiracje, autorskie pomysły i najwyższą jakość wykończenia.

MODA PREMIUM, CZYLI WYSOKA JAKOŚĆ ZA ROZSĄDNĄ CENĄ

Idealnie skomponowana garderoba to podstawa naszego stylu. Coraz częściej więc zwracamy uwagę na to, co kupujemy.  Chcemy robić to lepiej i stawiać na dobre jakościowo wieczne klasyki, w oparciu o które co sezon stworzymy coś  nowego. W końcu każda z nas potrzebuje odrobiny luksusu, o czym doskonale wie bonprix.

HENDERSON – kolekcja jesień/zima 2017/18

W nadchodzącym jesienno-zimowym sezonie HENDERSON wprowadza nowe kolory i wzory łącząc je z tym, z czego jest doskonale znany. Komfort i jakość to drugie imię ulubionej marki bielizny tysięcy Polaków.

MOTYWY KWIATOWE I MORO W NOWEJ KOLEKCJI NEVER EVER FW 2017/18

Marka Never Ever nie przestaje zaskakiwać. Kolekcja jesień/zima 2017/18 bazuje na dwóch motywach: niezwykle kobiecych, kolorowych kwiatach oraz podkreślającym charakter, wyrazistym moro. Jesienno-zimowy sezon należeć będzie do wełny, materiału crespo, bawełny i kaszmiru. Nowe propozycje marki sprawdzą się w każdych okolicznościach: na wyjątkowe wyjście, do pracy i na co dzień.

On how to be creative and not get mad

Premiera najnowszej kolekcji Acephali odbyła się podczas Mercedes Benz Kiev Fashion Days. Acephala została zaproszona do udziału w wydarzeniu przez organizację Fashion Scout jako jedyna marka z Polski. Pokaz kolekcji odbył się 3 września.

303 AVENUE Jesień - Zima 2017/2018

W tym sezonie marka 303 Avenue zabiera nas z dala od ruchliwych ulic. Ubrania inspirowane stylem wielkich miast, przenosimy do przestrzeni pełnej soczystej zieleni i surowych krajobrazów. Nowa kolekcja to przede wszystkim ciepłe, oversizowe swetry w wyrazistych kolorach, kaszmirowe płaszcze oversize, koszule, wełniane spodnie cygaretki ozdobione lampasami, luźne piżamy i asymetryczne spódnice w  długości midi.

On the way to Madrid!

Sztuka wzajemnego przeplatania się tradycji z nowoczesnością, biznesowy charakter , osobowość kosmopolityczna Madrytu wyznaczyły styl kampanii Solano dla opraw korekcyjnych na sezon jesień – zima. Zachwycające detale architektury Madrytu - mieniąca się stal, ażurowe motywy - idealnie nawiązują do lekkości i oryginalności opraw, czyniąc z nich wspaniały przykład łączenia różnych dziedzin sztuki.

close

Zapisz się do naszego Newslettera i Bądź na bieżąco!

Otrzymasz regularnie informacje o aktualnych trendach i ciekawych wydarzeniach ze świata mody.

Sprawdź naszą politykę prywatności i warunki użytkowania
Możesz wypisać się z listy e-mail w dowolnym momencie.