Ostrzeżenie
  • JFolder::pliki: Ścieżka nie jest folderem. Ścieżka: /images/stories/news/kajetangora/180425.
Uwaga
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories//news/kajetangora/180425
Parfois z kampanią WHO I AM
  • access_time

Parfois z kampanią WHO I AM

Wraz z oficjalnym nadejściem silly season Parfois przygotowało nową kampanię, która – po raz kolejny – stawia na indywidualność każdej z nas. Po kampanii Brak definicji jest moją definicją czas na Kim Jestem, PRAWDZIWY MANIFEST „JA”, reprezentujący kobietę wolną i o nieograniczonych możliwościach na wyrażenie siebie w każdym momencie. Modelka Marlene Kohrs reprezentuje kobietę, który wyróżnia się na tle tłumu. Autentyczna kobieta, nieprzejmująca się resztą świata i opiniami tych, którzy ją otaczają. Dając jasny przekaz – niech żyje wolność ekspresji – kobieta ta prezentuje swoje możliwości do wyrażania siebie i reagowania na zmiany w świecie bez utraty swojej tożsamości.

To właśnie w środowisku miejskim kampania ta zyskuje życie. W kampanii Kim Jestem lato będzie wyrażane poprzez stylizacje i akcesoria odkrywane na nowo i pozwalające, aby każda z nas mogła tworzyć swoje własne kombinacje i interpretacje.

W MIARĘ, JAK WZRASTAJĄ TEMPERATURY, TKANINY STAJĄ SIĘ LŻEJSZE, wzory bardziej egzotyczne, a kolory coraz mocniejsze. Pastelowe odcienie kontrastują z letnimi barwami takim czerwony, żółty, pomarańczowy czy niebieski; paski nakładają się na paski, dżins mieszany jest z dżinsem, a stylizacje to tal look w tej samej barwie zyskują nowe życie. Środowisko miejskie kontrastuje ze stylizacjami plażowymi – z tunikami i długimi sukienkami, słomianymi kapeluszami i czapkami oraz akcesoriami z motywami etnicznymi, jak koralki i frędzle.

Stylizacje miejskie traktowane są z przymrużeniem oka, co wyraża się w postaci chustek na głowę, torebek z frędzlami, sukienek; na tle kampanii Kim Jestem widoczny jest jej buntowniczy charakter, a interwencja następuje poprzez użycie plakatów. I właśnie w taki sposób bohaterka tej kampanii pokazuje swoją tożsamość – poprzez wiadomości, kolory i wzory, które tworzą jej świat i stara się przy tym zerwać ze stereotypami, przełamać bariery i od nowa tworzyć świat. Slogany i stereotypy nakładają ograniczenia. Stanowią przeszkodę w wyrażeniu własnego „ja” i indywidualności każdego z nas. Ograniczają postrzeganie świata takim, jakim jest, a nie takim, JAK SIĘ MÓWI, ŻE JEST.

W tym sezonie, Parfois stara się zerwać z owymi barierami i granicami, dając przestrzeń do tego, aby każda kobieta mogła wyrazić siebie i zawsze czuć się tym, kim jest naprawdę.

Danych na dżinsy, mieszanek wzorów, tkanin i elementów, które ze sobą kontrastują, jak na przykład nerki łączone ze spódnicami i sandałami na szpilkach.

Po raz kolejny, zaproszenie jest proste: ŁĄCZYĆ, UŻYWAĆ I BYĆ. Bez obaw, stereotypów lub zasad. Mieszajmy style, zakładajmy to, co nam się podoba, bądźmy kim jesteśmy i bądźmy kim, chcemy być. Dostrzegajmy w każdym miejscu, w każdym akcesorium, w każdej okazji możliwość do stworzenia czegoś nowego, do pokazania, kim jesteśmy i do zmieniania świata.

Kim Jestem jest nową interpretacją kampanii Brak definicji jest moją definicją, dopełnieniem wyrażenia „ja”, indywidualności i naszej mocy do zerwania z tym, CO TRADYCJONALNE I Z GÓRY NARZUCONE. Wolna droga do nowoczesnej wizji kobiety i jej roli w społeczeństwie.

{gallery}/news/kajetangora/180425,/{/gallery}

(0 głosów)
close

Zapisz się do naszego Newslettera i Bądź na bieżąco!

Otrzymasz regularnie informacje o aktualnych trendach i ciekawych wydarzeniach ze świata mody.

Sprawdź naszą politykę prywatności i warunki użytkowania
Możesz wypisać się z listy e-mail w dowolnym momencie.