LA GRANDE BELLEZZA – WŁOSKA PODRÓŻ W STYLU APERITIVO - Magazyn MAGMA - lifestyling
LA GRANDE BELLEZZA – WŁOSKA PODRÓŻ W STYLU APERITIVO
  • access_time

LA GRANDE BELLEZZA – WŁOSKA PODRÓŻ W STYLU APERITIVO

Sabrina Pilewicz po raz kolejny zabiera nas w ekscytującą podróż do Włoch. Florencja, bo o niej mowa, to wyjątkowe miejsce dla projektantki. Tam wszystko się zaczęło, powstał pierwszy model torebki - Firenze. Był on „odpowiedzią” na egzamin na studiach w Wyższej Szkole Sztuki i Projektowania w Łodzi, a jednocześnie początkiem wyjątkowego włoskiego romansu. Dlatego Toskania jest doskonałym tłem dla najnowszej kampanii SPxMARTINI.

Połączenie białego marmuru katedry Santa Maria del Fiore z błękitem nieba stworzyło niepowtarzalną scenerię do pierwszych ujęć kampanii „La Grande Bellezza”. Zdjęcia wykonano we Florencji, kolebce włoskiego renesansu, która nie tylko nasyca artyzmem, zaraża energią, ale również pachnie galanterią skórzaną od świtu do zmierzchu. A to za sprawą wielu rodzinnych manufaktur oferujących skórzane wyroby i targowisk pełnych tych charakterystycznych dla regionu dóbr. Kolejne ujęcia powstały w niewielkiej, wtopionej w skały miejscowości Riomaggiore -  w Cinque Terre, które słynie z malowniczych, wręcz bajkowych kolorowych domków, wąskich brukowanych uliczek, małego portu i jednego z najpiękniejszych widoków na bezkresne morze.

Florencja nocą to bez wątpienia wyrafinowany smak Martini Negroni, to tutaj w 1919 roku w Caffe Casoni narodził się słodko – gorzki „król” włoskiego aperitivo. To jego głęboki, bordowy odcień i perfumowany aromat zainspirował Sabrinę Pilewicz do stworzenia „La Grande Bellezza”, będącej efektem kontynuacji współpracy projektantki z MARTINI.

W połowie października 2017 premierę miał nowy produkt w portfolio marki - Martini Riserva Speciale Bitter. Jest to kolejny element serii Riserva Speciale Vermouth di Torino. Charakterystyczna goryczka Martini Bitter stanowi przewodni smak kultowych włoskich koktajli, takich jak Negroni czy Americano. Martini to marka – ikona, w swojej ponad stupięćdziecięcioletniej historii wielokrotnie współpracowała z najbardziej znamienitymi osobistościami ze świata mody i sztuki, w tym z Andym Warholem, czy duetem Dolce&Gabbana.

Najnowsza kolekcja torebek składa się z czterech modeli zainspirowanych konstrukcją kufra oraz miękkich toreb podróżnych w stylu vintage.

 

RIOMAGGIORE #perfumebag
Torebka wielkości flakonika perfum, zainspirowana architekturą Riomaggiore przywodzi na myśl kolorowe, pionowe kamieniczki, które otulają zatokę stając się nieodłącznym elementem tego pięknego krajobrazu. To unikatowa miniatura skórzanego kufra przywodząca na myśl biżuterię. Torebka w tej odsłonie to powrót do jej pierwotnej roli – ma zdobić, dodawać klasy, uroku, ma być elementem garderoby, a nie praktycznym opiekunem telefonu, puderniczki, portfela i innych drobiazgów. RIOMAGGIORE to mała egoistka. W dodatku rozpieszczona, nie lubi zostawaćsama. Tej torebki nie sposób zostawić w szatni czy położyć na stole. Nie zdejmuje się jej tak, jak nie zdejmuje się paska czy naszyjnika. Ma dawać radość noszenia, przyciągać wzrok.

VERNAZZA #trunkbag
Większa, zdecydowanie bardziej praktyczna, jest odzwierciedleniem poziomych zabudowań miejscowości Vernazza. Solidna, konkretna i dająca poczucie bezpieczeństwa, bo zamykana na zamek cyfrowy. Szyfrowane zamki kojarzą się właśnie z tradycyjną galanterią skórzaną, są elementem wspólnym całej kolekcji w podróżniczej odsłonie.

LA SPEZIA #businessbag i FORTE DEI MARMI #leisurebag
To torby weekendowo – biznesowe. Świetnie będą się czuły w podróży, podczas weekendowego wypadu, na siłowni, ale i na spotkaniu biznesowym. Miękkie, pojemne, lekkie i dodatkowo wzbogacone o wewnętrzny skórzany organizer. Forte dei Marmi, to pierwszy projekt unisex. Torba nawiązuje do stylu vintage, stworzy twój weekendowy look.

Cała linia torebek SPxMARTINI dodatkowo została ozdobiona barwami – MARTINI RACING oraz wewnętrzną chorągiewką. Nowością i elementem wyróżniającym kolekcję „La Grande Bellezza” jest wprowadzenie nowego, limitowanego koloru „Bitter”. Najnowsze modele torebek Sabriny Pilewicz stanowią idealne odzwierciedlenie gorzkiego smaku i głębokiego koloru drinka Negroni, będącego królem w świecie włoskich aperitifów.

(0 głosów)
close

Zapisz się do naszego Newslettera i Bądź na bieżąco!

Otrzymasz regularnie informacje o aktualnych trendach i ciekawych wydarzeniach ze świata mody.

Sprawdź naszą politykę prywatności i warunki użytkowania
Możesz wypisać się z listy e-mail w dowolnym momencie.