Uwaga
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories//news/migdal/191015/2/
  • There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/stories//news/migdal/191015/3/
CALZEDONIA LEGSHOW 2019: MODA ZACZYNA SIĘ OD RAJSTOP!
  • access_time

CALZEDONIA LEGSHOW 2019: MODA ZACZYNA SIĘ OD RAJSTOP!

8 października o godzinie 19-ej w Weronie odbyła się druga edycja Calzedonia Leg Show. Data tego widowiskowego pokazu nie bez powodu zbiegła się z 60. rocznicą odkrycia rajstop. Ten wyjątkowy wieczór miał na celu celebrowanie tej części garderoby jako coś więcej niż tylko akcesorium, ale jako prawdziwą gwiazdę kobiecych dodatków - elementu, który może dodać blasku nawet najbardziej casualowej stylizacji. Pokaz Calzedonia LegShow 2019 Hotel Edition odbył się w siedzibie głównej firmy w Weronie.

Tego wieczoru wybieg zamienił się w iście królewskie wejście do Grand Hotelu. Oświetlona z tyłu ściana pokoi, których drzwi otwierały się, pokazywały zabawę światłem i cieniem, a także szeroką gamę różnych ujęć, które zmieniały się wraz z lookami kolekcji FW 19/20.

{gallery}/news/migdal/191015/2/{/gallery}

Nowość sezonu? Logomania! Rajstopy w nadrukowane logo CLZ w dużym rozmiarze, a także napis marki złożony z odpowiednich literek, który pokrywa całą powierzchnię nóg.
Odważniejszym paniom, spodobają się metaliczne i błyszczące tekstury, które są katalizatorami nawet najbardziej rozproszonego spojrzenia. Rajstopy i legginsy stają się olśniewającą bronią uwodzenia, których blaski rozświetli nawet najbardziej minimalistyczny look. Główną rolę w zdjęciach wizerunkowych kolekcji pełnią wzory. Najbardziej atrakcyjne są bez wątpienia kraty: w stylu brytyjskim, pepitka, duże romby, a także prążki w stylu oxsfordzkim. Na koniec ciepłe i przytulne kaszmirowe modele idą w parze z brokatowymi prążkami, w różnych odcieniach czerwieni.

W pierwszym rzędzie na pokazie pojawiło się wiele znanych osobistości m.in. węgierska modelka Barbara Palvin, znana m.in. z kampanii strojów kąpielowych Calzedonia. Gościem specjalnym wydarzenia była również digitalowa ambasadorka Chiara Ferragni, która już od kilku sezonów współpracuje z marką.

Wśród polskich gości znalazły się m.in.: Kasia Szklarczyk, Zosia Ślotała, Anna Nowak oraz Karolina Pisarek.

W nawiązaniu do motywu przewodniego pokazu, którym był hotelowy klimat, marka przygotowała dla swoich gości wiele digitalowych aktywności, które miały na celu podkreślenie trendu logomanii w nowej kolekcji.
O makijaż modelek zadbała firma MAC Cosmetics na czele z Michael Magnani, a za stylizację włosów odpowiadał team Giovanniego Iovino, z ramienia marki COTRIL.

{gallery}/news/migdal/191015/3/{/gallery}

(0 głosów)
close

Zapisz się do naszego Newslettera i Bądź na bieżąco!

Otrzymasz regularnie informacje o aktualnych trendach i ciekawych wydarzeniach ze świata mody.

Sprawdź naszą politykę prywatności i warunki użytkowania
Możesz wypisać się z listy e-mail w dowolnym momencie.