Ósma Gala Charity Fashion Show za nami - Magazyn MAGMA - lifestyling
Ósma Gala Charity Fashion Show za nami
  • access_time

Ósma Gala Charity Fashion Show za nami

Pokazy mody włoskich marek, szlachetny cel oraz niezwykli Goście i ponad 170 tys tysięcy złotych zebranych podczas aukcji na rzecz Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

W sobotni wieczór 7 października 2017 r. w Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia już po raz ósmy odbyła się Gala Charity Fashion Show, której organizatorami są Małgorzata i Andrzej Oleksik. Podczas Gali zaprezentowane zostały najnowsze kolekcje włoskich marek premium na sezon jesień-zima 2017/2018: MaxMara, Patrizia Pepe, Marella, Weekend by MaxMara.

MaxMara w tym sezonie hołduje hasłu: nic nie jest modniejsze od klasyki. W kolekcji znajdziemy duże przywiązanie do detali, technik wykończenia oraz najbardziej ekskluzywnych materiałów: angory, kaszmiry, wełny z wielbłąda i alpaki.Max Mara to włoska marka, której płaszcze przez dziesiątki lat wyznaczają trendy w kobiecej modzie na całym świecie. Noszą je takie gwiazdy jak Jessica Alba, Emma Stones, Eva Mendes, Katie Middleton, czy Katie Holmes.
Swoją najnowszą kolekcję zaprezentowała również Patrizia Pepe, w której nie zabrakło topowych skórzanych kurtek, klasycznych płaszczy z nutką ekstrawagancji, lśniących cekinów, ćwieków, koronek i tiuli. Oferta marki to również szeroki wachlarz akcesoriów. Biżuteria, torby i buty to doskonałe uzupełnienie każdej stylizacji.

Następną marką, którą podczas pokazu mogli zobaczyć widzowie Charity Fashion Show była Marella, która w tym sezonie silnie odwołuje się do lat 90tych, co uwidaczniają mode-le w grunge’owym stylu, ale też propozycje skrajnie minimalistyczne w postaci długich płaszczy, trenczy czy kamiennych szarości. W kolekcji nie zabrakło kamizelko-płaszczy łączonych z szeleszczącymi, białymi koszulami, spodni z wysokim stanem, spódnic z ko-ronkowymi wstawkami i maxi sukienek. Printy oscylują wokół propozycji kwiatowych bądź pasów pojawiających się na maxi sukienkach w stylu boho. bogatą w kontrasty. Zestawie-nie zróżnicowanych faktur, lekkość, świeżość i wielowymiarowa elegancja – tak w kilku słowach można opisać prezentację na najbliższy sezon. Pokazy zakończyła podróż z marką Weekend by MaxMara, która oferuje nowy wymiar ubioru sportowego: począwszy od ubrań na co dzień, do pracy, a kończywszy na specjalnych okazjach. Na koniec nie zabrakło kolorowych, dwustronnych kurtek puchowych, które na dobre wpisały się w charakter marki.

Galę poprowadził wybitny dziennikarz, producent, mówca motywacyjny i trener - Tomasz Kammel. Gościem specjalnym tegorocznej Gali była znana aktorka - Agnieszka Dygant, która również wsparła aukcję charytatywną. Zaproszenie na premierę filmu „Listy do M 3” zebrały ponad  50 tys. złotych. Licytację razem z Tomaszem Kammelem współprowadziła Prezes Fundacji Agnieszka Aleksandrowicz. W tym roku na aukcji zostało wystawionych kilkanaście przedmiotów. Jedną z wylicytowanych rzeczy był krasnal z brązu, trzydniowyrejs w załodze Mateusza Kuśnierewicza na Żeglarskim Pucharze Trójmiasta ufundowane przez firmę Team Marek Pasierbski,figurka od Martyny Wojciechowskiej, sztabka ze złota czy wyjazd do Hiszpanii do showroomu Grupy Porcelanosa, jednego z największych i najbardziej prestiżowych liderów wyznaczania trendów wnętrzarskich na świecie. Nie zabrakło również obrazków namalowanych przez dzieci, podopiecznych Fundacji, które rok rocznie cieszą się ogromnym powodzeniem wśród licytujących Gości.

Charity Fashion Show to największa i najbardziej prestiżowa impreza modowa we Wrocławiu, gdzie podczas jednego wieczoru możemy oglądać ekskluzywne marki, a równocześnie pomóc małym dzieciom, podopiecznym Fundacji. W tym roku Galę uświetnił recital Gracjana Kalandyka - finalisty The Voice Of Poland V. Z roku na rok na Gali pojawia się coraz więcej Gości. Tym samym już po raz ósmy organizatorzy udowodnili, że Wrocław jest modowym miejscem na mapie Polski, gdzie ludzkie serca nie są obojętne na pomoc potrzebującym dzieciom. W tym roku zebrana suma175 tys. złotych kolejny raz pokazuje, że połączenie mody i szlachetnego celu jakim jest zbiórka pieniędzy na Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” to doskonały pomysł.  

Ten prestiżowy wieczór wspierali również partnerzy: Jaguar/Land Rover/Team, Idental Clinique, Hypnose, Kandara Spa, MaxFliz, Studio Fedoryszyn, Laura Mercier, Nespresso, Bexclusive, Tawerna Akropolis, Marta Tymoszewicz Fitnes coaching, Uroczysko 7 stawów, Grape Hotel, Silezjan.

(0 głosów)
close

Zapisz się do naszego Newslettera i Bądź na bieżąco!

Otrzymasz regularnie informacje o aktualnych trendach i ciekawych wydarzeniach ze świata mody.

Sprawdź naszą politykę prywatności i warunki użytkowania
Możesz wypisać się z listy e-mail w dowolnym momencie.